czwartek, 12 września 2013

Nie rozumiem

Myślisz że jestem szczęśliwa?
Siedząc bezczynie gdzieś gdzie nie ma czegoś co pokochałam.
Nic nie rozumiem jestem w tym sama, całkiem sama. 
Byłeś ale teraz już cię nie ma, jestem w tym sama! 
Wiedziałam że tak będzie już od początku wiedziałam że odejdziesz jak każdy. 

Nic nie rozumiem i jestem w tym sama! 
Ludzie są tacy przewidywalni, wiedziałam że tak będzie. 


Tęsknie za tym co pokochałam.
Tęsknie za tym co pokochałam.
Tęsknie za tym co pokochałam.

Byłeś chociaż ty, ale musiałeś odejść jak każdy. 
Nikomu nie ufam, są tylko one tam gdzie to pokochałam.
Nie wspierasz mnie? Nie istniejesz już w moim życiu bo zostawiłeś mnie 
w tedy kiedy najbardziej potrzebowałam ciebie. 

Wyglądam na szczęśliwą? 
Mylisz się, niech prawda tkwi we mnie! 
Pamiętaj że każda wylana łza była przez Ciebie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz