piątek, 13 września 2013

Błędne decyzje

Zastanawiam się jak cię uświadomić.
Jak to zrobić abyś zrozumiał jak wiele dla mnie znaczysz.
Nie chcę aby stało się tak z dnia na dzień kocham ten stan
niech on trwa jak najdłużej ale...

wiedź jak wiele dla mnie znaczysz
ja się tego boję, boję się tego stanu ale tak go kocham!
Chciałabym aby to trwało chcę się o tobie przekonać zanim
popełnię następny błąd, zrozum mnie.

Kocham patrzeć jak się starasz to jest piękne!
Nie poddawaj się bo ja to robię celowo, znaczysz dla mnie wiele.
Zamarzam ale nie przestawaj.

Jesteś jedynym obiektem motywacji teraz w tej chwili
więc pamiętaj nie odchodź,
jesteś kimś więcej niż przyjaciel ale to nie jest taka miłość
jak zwykle...

To nie jest taka miłość ..
Spróbuj mnie zrozumieć
jestem inna i coś mnie chcę zatrzymać
poczekaj na mnie- proszę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz