sobota, 9 marca 2013

Wielkie zło

Zastanawiam się po co żyć?
Skoro w smutku i żalu.
Zastanawiam się po co być?
Skoro sama i smutna.
Zastanawiam się po co Ty ?
Skoro łzy i straszne sny.

Słów zabraknie by opisać zło które mi wyrządziłeś,
serce moje bez słowa zdradziłeś.
Staram się płakać jeszcze mocniej abyś w końcu usłyszał  mnie ,
zobaczył że czuję się źle.
Poczuł winę był tak nieszczęśliwy jak ja jestem ,
żebyś poczuł się niepotrzebnym szelestem.
Miłość potrafi być piękna ,
ale co piękne szybko pęka.
Przeradza się w wielkie zło ,
i to jest właśnie to.
Zło to ja , skrzywdzona kolejny raz
więc to co chciałeś masz.






2 komentarze:

  1. Śliczny...


    welovebaranowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog ! Zapraszam do mnie na konkurs do wygrania desing bloga !!

    OdpowiedzUsuń